אתרי צלילה באילת

אילו אתרים קיימים וכיצד אפשר
לבחור ביניהם

מדי שנה מגיעים לאילת אלפי תיירים, מקומיים וזרים, אשר בין הפעילויות והבילויים שהם מבקשים לעשות בעיר, הרי שהם מבלים גם לא מעט זמן מתחת למים בפעילות צלילה. 

כידוע, באילת אפשר למצוא מגוון רחב של אתרי צלילה מרהיבים ביופיים, אשר ניתן למצוא בהם אלמוגים, שוניות וכן לא מעט זנים של בעלי חיים וצמחים ימיים אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר.  לא במקרה, אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמוכנים להשקיע מזמנם ומכספם בשביל לרדת אל העיר למספר ימים ולצלול בה. לא במקרה גם מרבית הצעירים והצעירות שבוחרים לערוך קורסי צלילה בישראל, מעדיפים לעשות זאת באילת, מתוך ידיעה שכאן הם יזכו לצלול באתרי צלילה שאין כדוגמתם בישראל.

לפני שאנחנו נציג מספר אתרי צלילה באילת, חשוב לומר, על מנת לקבל תמונת מצב מלאה על כל האתרים, הרי שאפשר ליצור קשר עם מועדוני הצלילה בעיר וכן עם צוללנים מנוסים שידעו לספק את כל המידע המלא בנושא. במאמר זה אנחנו נציג בפניכם מספר אתרים מובילים שחייבים להכיר, אתרים שכל אחד אשר מגיע לאילת בשביל לצלול, חייב להגיע אליהם.

אתרי צלילה ייחודים באילת

ריף הדולפינים – אחד האתרים היפים והמרשימים בעיר, כולל אפשרות לצלול עם דולפינים באופן צמוד. מתאים גם לצוללנים מנוסים וגם למי שאין לו כלל ניסיון בצלילה. מקום פופולארי מאוד בקרב משפחות. 

חוף אלמוג – חוף אשר משתרע מהמצפה התת ימי ועד מלון ישרוטל, כולל שונות אלמוגים עשירה ומיוחדת, מגוון רחב של קניונים, דגים וצמחים ייחודים. נחשב לאתר מוגן ושמור. 

גן הצלופח ים – צפונית מחוף אלמוג, אפשר למצוא גן ייחודי עם מגוון צלופחים זקופים שעומדים כך גם מול זרמים חזקים. מקום צלילה נוח לצוללנים בכל הרמות. 

גן הפסלים – בחוף הצפוני, במבנה ששימש בעבר את המצפה התת ימי, בלב הים, אפשר למצוא גן פסלים מרשימים וייחודיים. ניתן להגיע אליו רק בעזרת מורה דרך מנוסה ובעזרת כלי שייט. מקום מומלץ רק לצוללנים מנוסים. יש להיזהר מפני פעילות ספורט ימית במקום. 

על הכותב

דניאל אלוני

מדריך צלילה שחיי ונושם את הים כבר 16 שנים, דניאל בילה אלפי שעות מתחת למים ואת הידע שלו הוא חולק כמדריך קורסי צלילה באילת במגוון רמות: ממתחילים למקצוענים. בשעות הפנאי הוא פועל לניקוי החופים והים מפסולת ומשתף מהניסיון והידע שלו באתר marinadivers.

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר: