חוף ריף הדולפינים - צפייה בדולפינים ואטרקציות נוספות

כל מי שיורד לאילת, בין אם זה לבד, עם בני משפחה או חברים, צריך לבקר לפחות פעם אחת בריף הדולפינים. מדובר באחת החוויות הייחודיות ביותר שהעיר יכולה לספק, ובכלל באטרקציה מרשימה שכמוה אי אפשר למצוא בהרבה מקומות, בטח לא בחופי ישראל.

לפרטים נוספים חייגו: 072-2160779

חוף ריף הדולפינים מציע לנו אפשרות לשחות עם דולפינים בצורה בטוחה ונעימה וכן לראות כיצד מטפלים בהם ועוד מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות אשר נערכות במקום, כמעט על בסיס יומיומי. במהלך השנים, הטיפול במקום השתפר מאוד, נוספו הרבה מאוד אירועים, אטרקציות ועוד שורה ארוכה של פעילויות שונות, בין אם זה ליחידים ובין אם זה לקבוצות. כך שהיום, חוף הריף נחשב לאחד המקומות הכי פופולאריים בעיר ומדי שנה מגיעים אליו תיירים רבים, לא רק מישראל, אלא בכלל מכל העולם.

לפרטים על קורס צלילה התקשרו או השאירו פרטים:

הרעיון של ריף הדולפינים הוא לספק לאנשים אפשרות להכיר מקרוב את הדולפינים, להרגיש אותם, לשחות איתם וכן ללמוד עליהם. דולפינים נחשבים לאחת החיות הנעימות ביותר שיש, וכן עבור הרבה מאוד אנשים מדובר באחת החיות האהובות ביותר, אף על פי שאף אחד מאיתנו לא יכול כמובן לגדל אותה בביתו.

לפני שנספר בקצרה מה בדיוק אנחנו יכולים לעשות בריף, חשוב לציין, לפני שבוחרים להגיע למקום ולבצע פעילות כזו או אחרת, כגון: שחיה עם דולפינים, צלילה במקום ועוד, יש לברר עם מפעילי החוף, האם ניתן לבצע את הפעילות במועד שאנחנו מעוניינים ומה זה דורש מאיתנו. ייתכן מאוד שבעונות מסוימות, בגלל מזג אוויר לא נוכל לבצע פעילויות מסוימות, וכן ייתכן מאוד שנצטרך לחכות ברשימת המתנה, עקב עומס של נרשמים.

חוף הדולפינים באילת – חוויה של סקרנות ושלווה

כשאתם נכנסים לאזור ריף הדולפינים באילת, התחושה משדרת לכם מייד שנכנסתם לעולם שפועל לפי חוקים אחרים. המקום המטופח והנינוח מזכיר קצת את האווירה באזורי בילוי במועדוני חופים באיים הקריביים או באורלנדו, עם בנייה ייחודית, צוות חייכני, חנויות ומסעדות וכמובן, אזור חופים מרהיב. 

לב ליבו את האתר הוא כמובן קרוב לחוף הים. בריף הדולפינים תמצאו חוף רחצה קטן ומטופח שהוא מגודר וצמוד לחוף הדולפינים, ולידו חוף הדולפינים המנהל את השחיות והצלילות עם דולפינים באילת. החוף הקטן הוא שקט במיוחד ומתאים באופן מופלא לבילוי נינוח. אפשר להתבונן בילדים משכשכים במים, לשבת על החוף או בתוך המים הנעימים, לאכול ארוחת בוקר או צהרים נינוחה במסעדת המתחם או להתעניין בהיסטוריה של המקום ובסיפורים האישיים של כל דולפין שחי בחוף הדולפינים. 

חוף הדולפינים הוא אזור מטופח ושליו המכיל בתוכו את האזור הימי ובו שוחים בנינוחות הדולפינים של הריף. מעל פני המים גשר הליכה מעץ עם שני מתחמים צפים. מעל מתחמים אלה אפשר לראות את הדולפינים ולהתרשם מהם גם ללא תשלום נוסף, ומבלי להירטב… בשעות ההאכלה של הדולפינים מגיעים אל הרציפים הצפים הללו המטפלים בדולפינים, מאכילים את הדולפינים ומדגימים לקהל המתעניינים את התקשורת, העבודה והמשחק עם היונקים הימיים המופלאים. 

צלילה, שנירקול ושחייה עם דולפינים

ריף הדולפינים מציע, כפי שנפרט בהמשך, פעילויות של שחייה עם דולפינים אילת, שנירקול וצלילה עם הדולפינים, לילדים החל מגיל שמונה, לצוללים מנוסים וחסרי ניסיון, וגם לאוכלוסיות מיוחדות כמו מי שסובלים מהפרעות קשב וריכוז, פוסט טראומה, תסמונת דאון, בעיות התנהגות, ועוד.  חשוב לצין, כי שחיה עם דולפינים אילת נחשבת מהאטרקציות הפופולאריות של העיר, ואם כבר הגעתם לריף הדולפינים – אל תוותרו על שכשוך במים לצד יונקי הים הגדולים והמתוקים, שניראה שסקרנים לגביכם ומעוניינים לשחק ולהציג בפניכם מה שהם יודעים.

אטקרציות לבוגרים בריף הדולפינים

לצד כל אלה, ריף הדולפינים מציע גם מתחם ספא ייחודי שבו תוכלו ליהנות מטיפולים במים. המתחם מכונה "סתלבט על המים" וניתן לבלות בו בבריכות הספא של המתחם, שהכניסה אליהן מותרת מגיל 18 ומעלה ובתשלום נוסף. בבריכות אלה ניתן גם ליהנות מטיפול במים על ידי איש צוות מקצועי.

אילו פעילויות נערכות בחוף הדולפינים

  • סדנאות וסמינרים – מדובר על סדנאות ייחודיות שמספקות מידע גם על הדולפינים וכן על היבטים שונים בשחייה איתם, כולל טיפולים, לידה ודברים אחרים שאפשר לבצע עם דולפיינים באופן כללי ובמקום עצמו.
  • שחיה עם דולפינים– כאמור, אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בריף, היא שחייה עם דולפינים. מדובר על פעילות שמתבצעת עם מדריך צמוד. זו פעילות שמותאמת על פי הגיל ונמשכת במשך זמן קצוב.
  • פעילויות לילדים – ניתן לחלק את הפעילויות בין אטרקציות רגילות לבין חוויות תמיכה אותן ניתן לעבור במקום, מדובר על חוויות שאמורות לספק לילדים תחושה חיובית, נעימה.
  • צילום – מי שאוהב לצלם, בפרט מתחת למים, יכול ליהנות כאן מאינספור אפשרויות צילום ייחודית. חשוב להדגיש, שהמקום בעצמו מספק בפעילויות שונות תמונות שצוות המקום מצלם.
  • צלילה עם דולפינים – אחת הפעילויות הפופולאריות ביותר היא צלילה. אפשר לעשות קורס צלילה באילת וכן לצלול בריף עצמו, אפשר גם להשתמש באמצעי צלילה פשוטים ואז אין חובה לעשות קורס בהכרח.

    מעבר לכל זה, ניתן גם לערוך אירועים במקום, וכן נשים בהריון שמעוניינות לעבור טיפולים מיוחדים בזמן זה או ללדת במקום, יכולות לפנות אל הצוות ולקבל פרטים נוספים בנושא.

מעבר לכל זה, ניתן גם לערוך אירועים במקום, וכן נשים בהריון שמעוניינות לעבור טיפולים מיוחדים בזמן זה או ללדת במקום, יכולות לפנות אל הצוות ולקבל פרטים נוספים בנושא.

כמה עולה כל הטוב הזה בחוף הדולפינים באילת?

הכניסה לריף הדולפינים כרוכה בתשלום: עלות הכניסה עבור מבוגר (החל מגיל 15): 69 ₪ ועבור ילד בין הגילאים 3-15: 48 ₪. ילד עד גיל שלוש אינו נדרש לכרטיס כניסה וחוף הדולפינים מציע מחירים מיוחדים לקבוצות, סטודנטים, פנסיונרים, בעלי מוגבלויות ואוכלוסיות נוספות. הכניסה לחוף הדולפינים כוללת שימוש במתקני המקום וצפיה בדולפינים באילת מהמזחים הצפים ללא עלויות נוספות. מי שיבקש לעצמו את חוויה השחייה או צלילה עם דולפינים באילת יתבקשו לתוספת מחיר. שחיה עם הדולפינים באילת תעלה 295 ₪ למבוגר או 265 ₪ לילד בין הגילאים 10-15. המחיר כולל בתוכו גם את מחיר הכניסה למתחם. מתחת לגיל עשר השחיה עם דולפינים באילת אינה מותרת. עבור צלילה עם דולפינים באילת תשלמו 360 ₪ עבור מבוגר, ו-330 ₪  עבור ילד (הצלילה עם דולפינים מותרת מגיל 8). המחיר כולל בתוכו את מחיר הכניסה למתחם. 

הכניסה לבריכות הסטלבט וטיפולים במים כרוכים גם הם בעלות נוספת.

איך מתארגנים לבילוי של יום בחוף הדולפינים באילת ומה כדאי להביא?

חוף הדולפינים באילת הוא אטרקציה מפנקת ומטופחת, כך שלמעשה לא תצטרכו להביא איתכם הרבה פרט לבגד ים, מגבת עבה וטובה ואם אתם מגיעים עם ילדים, גם את משחקי החוף האהובים עליהם. מי שבוחרים לשחות עם הדולפינים לא יידרשו להביא איתם כלום – האתר מספק מסיכות צלילה ושנורקלים אם תרצו להשתמש בכאלה. חל איסור על שימוש במצלמות תת מימיות פרטיות במהלך צלילה עם דולפינים באילת או שחיה עימם, בשל אי הנוחות הנגרמת לדולפינים עקב הניסיונות לצלם אותם מקרוב. צלמים מקצועיים עם ציוד צילום תת מימי איכותי יצלמו את הצוללים במהלך החוויה. 

מי שבוחרים להתפנק בחוויית צלילה עם הדולפינים באילת יתחילו את החוויה שלהם בהתאמה והתארגנות לצלילה, כאשר כל האביזרים הנדרשים לצלילה, כולל חליפות צלילה, בלוני אוויר וכדומה, יסופקו על ידי המתחם. 

במתחם ריף הדולפינים תמצאו שתי מסעדות ובתי קפה – אחת באזור חוף הים והשנייה באזור בריכות הסתלבט. תוכלו להתחיל את הבוקר עם קפה טוב, להתפנק בבריכות הסתלבט במשקה אלכוהולי או לאכול צהרים מפנקת באחת המסעדות, על קו החוף, במתחם הישיבה או לצד הבריכות. גם חנות מזכרות תמצאו במתחם עם מזכרות קטנות וגדולות שיש להן ערך מוסף.

על הכותב

דניאל אלוני

מדריך צלילה שחיי ונושם את הים כבר 16 שנים, דניאל בילה אלפי שעות מתחת למים ואת הידע שלו הוא חולק כמדריך קורסי צלילה באילת במגוון רמות: ממתחילים למקצוענים. בשעות הפנאי הוא פועל לניקוי החופים והים מפסולת ומשתף מהניסיון והידע שלו באתר marinadivers.

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר: