מועדוני צלילה באילת

העיר אילת ידועה בזכות אינספור אתרי תיירותיים אשר נמצאים בשטחה ומאפשרים לכל מי שמבקר בה ליהנות בה בדרכים שונות. מעל לכולם, מה שמושך את מרבית התיירים לאילת זה ללא ספק חופי הים המרהיבים והמיוחדים שלה. שם אפשר לבלות במשך שעות, בין אם זה בשיזוף, שחייה, פעילות של ספורט ימי, וכן בצלילה. 

בעיר אילת אפשר למצוא מגוון רחב של מועדוני צלילה אשר מפוזרים בין החופים השונים וכל אחד מהם כולל מדריכים מקצועיים אשר יכולים לספק את כל המידע והכלים הנדרשים בשביל להוציא תעודת צלילה. המדריכים עברו את כל מה שנדרש בשביל שיוכלו להעביר את המידע שברשותם לחבר'ה שמגיעים ללמוד אצלם, בין אם מדובר בילדים מעל גיל 12 ובין אם מדובר בחבר'ה לפני או אחרי צבא וכן באנשים מבוגרים שרוצים לעשות קורס צלילה בשביל להוציא תעודה שתאפשר להם לצלול כמו שצריך באתרים שונים. 

לפני שנסקור מספר מועדוני צלילה באילת, חשוב להדגיש, שבאופן טבעי כל המועדונים מספקים את כל מה שנדרש בשביל להוציא תעודת צלילה, גם אם המחירים מעט שונים וגם אם התנאים הם אחרים.

מועדוני צלילה מובילים באילת

כפר הצוללים – מועדון צלילה ייחודי שכולל מספר רב של מדריכים ומדריכות צלילה מקצועיות, עם ציוד איכותי אשר מתאים לצלילות מרובות. במקום אפשר ללמוד גם כוכב אחד וגם כוכב שני. 

מרכז צלילה פלמידה – מרכז צלילה שנמצאת בחוף דקל, כולל גם מועדון צלילה וגם מקום שמספק ציוד צלילה עבור צוללנים שמגיעים אל המקום. 

מועדון הצלילה של שלומית – מועדון צלילה שמעסיק מדריכים מקצועיים עבור בני נוער ומבוגרים, כוכב אחד, ושני כוכבים. המקום כולל גם חנות צלילה שמספקת מגוון רחב של מוצרי צלילה ברמה הגבוהה ביותר. 

מועדון צלילה אקווה סטאר – מועדון שכולל לא רק קורסי צלילה אלא גם סיורי צלילה מודרכים, סיורים שנערכים עבור צוללנים מקצועיים מתחת למים, עם כל מה שכרוך בכך. 

מרכז צלילה סנובה – מרכז צלילה שנמצא בדרך מצריים בחוף הדרומי, כולל מגוון רחב של מדריכים ומדריכות עבור כל הגילאים. 

על הכותב

דניאל אלוני

מדריך צלילה שחיי ונושם את הים כבר 16 שנים, דניאל בילה אלפי שעות מתחת למים ואת הידע שלו הוא חולק כמדריך קורסי צלילה באילת במגוון רמות: ממתחילים למקצוענים. בשעות הפנאי הוא פועל לניקוי החופים והים מפסולת ומשתף מהניסיון והידע שלו באתר marinadivers.

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר: