קורס צלילה בתל אביב

מדוע משתלם ללמוד צלילה בעיר

כשאנחנו חושבים על קורס צלילה, בדרך כלל הנטייה הטבעית שלנו היא לחשוב על קורס באילת או על קורס ביעדים שונים בחוץ לארץ, בין אם מדובר במזרח הרחוק, מקסיקו, זנזיבר או ביעדים אחרים. אך האמת היא, שאחד היעדים הכי פופולאריים ללמוד בהם צלילה בישראל, נמצא דווקא בתל אביב. 

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר: 072-2160779

לא מעט צעירים וצעירות בוחרים לעבור קורס צלילה בתל אביב, מטעמים שונים. זה נכון לגבי חבר'ה שמתגוררים בעיר או בערים הסמוכות וזה נכון גם לגבי כאלה שמחליטים להגיע אל העיר לצורך נופש של מספר ימים. אז הם פונים אל מועדון צלילה שיכול לספק להם קורס מזורז, במהלכו הם לומדים את כל מה שהם צריכים לדעת על מנת להוציא תעודת צלילה של כוכב אחד. במידה ואם הם רוצים, הם תמיד יוכלו לעבור קורס לשני כוכבים.

לצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר:

לפני שאנחנו נסביר מדוע משתלם לעבור קורס צלילה בתל אביב, חשוב להדגיש, זה לא אומר שזה לא נכון לעבור קורס צלילה באילת, אם מישהו מעוניין בכך, ובכל זאת לקורס בתל אביב יש אפשרויות שונות ומגוונות, שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר.

מה היתרונות לעבור קורס בתל אביב

ראשית, הקורס נערך בים התיכון, הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות. יכול להיות שהקורס עצמו יהיה שייך למועדון צלילה בתל אביב, אך הצלילות יכולות להיערך גם בחופים קרובים ולא דווקא בתל אביב. 

שנית, אנחנו יכולים ליהנות ממבחר מאוד גדול של קורסים, כך שנוכל לבחור את המועדון שמתאים לנו, בין אם זה מבחינת ימי ושעות הלימוד, תוכנית הלימודים, אופי וניסיון המדריכים ועוד. עומק המבחר מספק לנו יכולת לבחור בצורה טובה יותר את מה שאנחנו באמת מחפשים. 

שלישית, לא חייבים להתגורר בתל אביב בשביל לעבור קורס צלילה בעיר ולהבדיל מקורסי צלילה באילת נניח, אז לא צריך לבוא במיוחד בשביל לעבור קורס. אפשר להגיע רק בשביל השיעורים ולחזור לאחר מכן הביתה. 

ארבע, מאחר ויש מבחר גדול של מועדונים, קל יותר גם למצוא קורס בעלויות שמתאימות לנו. 



על הכותב

דניאל אלוני

מדריך צלילה שחיי ונושם את הים כבר 16 שנים, דניאל בילה אלפי שעות מתחת למים ואת הידע שלו הוא חולק כמדריך קורסי צלילה באילת במגוון רמות: ממתחילים למקצוענים. בשעות הפנאי הוא פועל לניקוי החופים והים מפסולת ומשתף מהניסיון והידע שלו באתר marinadivers.

להצעה מעולה וחד פעמית צרו קשר: