צלילה עם דולפינים

צלילה עם דולפינים באילת - חוויה של פעם בחיים

כל מי שמגיע לאילת ורוצה ליהנות מחוויה ייחודית, חד פעמית, יכול לבוא לריף הדולפינים בעיר ולצאת לצלילה מיוחדת עם דולפינים. מדובר בחוויה ייחודית ושונה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. 

לפרטים נוספים חייגו: 072-2160779

הרעיון של צלילה עם דולפינים, כפי שאנחנו יכולים להבין, שזה פשוט לצאת אל המים, לרדת אל המעמקים ולשחות שם עם דולפינים בדיוק כמו שאפשר לראות לא פעם בסרטי טבעי שונים. החוויה פתוחה בפני כל ילד מעל גיל 8, כאשר עד גיל 15 יש צורך בליווי מבוגר, ואין שום צורך בניסיון  קודם בצלילה או בשחייה. 

לפרטים על קורס צלילה התקשרו או השאירו פרטים:

מה תשיגו במהלך צלילה עם דולפינים באילת?

במסגרת הצלילה, יכולים להתבונן מקרוב בדולפינים, ללמוד על ההתנהלות שלהם, ובכלל באופן כללי, לחוות חוויה ייחודית ושונה. 

צריך לומר, כל מי שמגיע לריף הדולפינים מקבל ציוד צלילה במקום וכן הסברים מפורטים כיצד יש לנהוג עם הדולפינים, איך יש לנהוג מתחת למים, ומה בדיוק צריך לעשות במצבים מסוימים. מן הסתם, כל החוויה מלווה במדריכי צלילה מנוסים שיש להם ידע רב לא רק בצלילה עצמה אלא גם בעבודה עם דולפינים.

כמה עובדות מפתיעות שלא ידעתם על צלילה עם דולפינים

צלילה עם דולפינים באילת מתאפשרת רק בריף הדולפינים הייחודי, שמחזיק מספר דולפינים ודולפינות בתנאי חיים אופטימאליים. להקת הדולפינים מנוסה בליווי של צוללים בריף הדולפינים באילת, והקבוצות הקטנות של הצוללים מאפשרות חוויה קרובה ואישית של היכרות בין הצוללים ללהקת הדולפינים. 

הצלילה עם דולפינים באילת תהיה רגועה ונינוחה כך שכנראה לא תוכלו לגלות, שדולפינים יכולים לשחות במהירות של עד 60 קמ"ש, ולצלול עד לעומק של כמעט קילומטר אחד מתחת לפני הים. שני החושים החזקים של הדולפינים הם ראייה ושמיעה, הם משמיעים קולות צקצוק וצפצוף מתחת למים ויוצרים לא אחת קשר עין עם מי שבוחרים לצלול בריף הדולפינים באילת. 

הדולפינים, שתוחלת החיים הממוצעת שלהם עומדת על כ – 50 שנים, הם יונקים המולידים וולד אחד בכל פעם. דולפינים צעירים הם סקרנים, חקרנים ועליזים והם תמיד נמצאים קרוב לאימם אבל ביחד עם זאת אוהבים מאוד לשחק. 

גם הבוגרים לעיתים נמצאים במצב רוח שובב והם משתעשעים לשמחתם של במשתתפים בתהליך צלילה עם דולפינים באילת.

היתרונות הגדולים של צלילה עם דולפינים

היונקים התת ימיים המופלאים והאינטליגנטים יספקו לכם חוויית צלילה שאין כדוגמתה, כשתבואו לצלילה בריף הדולפינים. ידוע שלנוכחות הדולפינים השפעה חיובית, משמחת, שלא לומר ממש מרפאת, על אנשים שנמצאים בנוכחותם. אתם תגלו במהלך הצלילה עם דולפינים באילת, כי הדולפינים הם בעלי חיים חברותיים, עליזים וטובי לב, ושלעיתים קרובות הם מנסים לתקשר, לשחק, לשחות ביחד וממש ליצור קשר עם הצוללים. 

רבים מתייחסים לצלילה עם דולפינים בריף הדולפינים באילת כאל כלי טיפולי, המקנה שלווה ומשאיר זיכרונות לכל החיים. ניתן להזמין צלילה עם דולפינים לא רק לילדים החל מגיל שמונה – גם לנשים בהריון, ולאוכלוסיות מיוחדות אחרות. כדאי לפנות אלינו במרינה דייברס לפרטים נוספים!

מדוע משתלם לצלול עם דולפינים?

צלילה עם דולפינים באילת, מעבר לחוויה הכרוכה בכך, היא עניין שיכול להעניק לנו דברים יוצאי דופן:

  • הרבה פעמים משתמשים בצלילה כהליך טיפולי, פיזי או נפשי, עבור קבוצות שונות של צוללנים. 
  • ניתן לחוות את חיי הדולפינים וללמוד עליהם מקרוב, באופן שאי אפשר ללמוד בדרכים אחרות. 
  • מדובר בחוויה יוצאת דופן שלא נוכל לייצר או להפיק בשום מקום ובשום דרך אחרת. 
  • נלמד איך להתנהל מתחת למים, בפרט עם דולפינים, בפרט נלמד איך חיים בעולם נסתר מהעין. 

איזה ניסיון נדרש לצלילה עם דולפינים?

הצלילה בריף הדולפינים באילת נערכת תמיד בקבוצה קטנה, כאשר מדריכי הצלילה נמצאים תמיד ליד הצוללים ומקפידים על חוויית צלילה בטוחה ונעימה עם הדולפינים. 

ריף הדולפינים הוא מרחב ייחודי שמקפיד מאוד לא רק על חוויית הצוללים אלא גם על איכות החיים והביטחון של הדולפינים, ומשכך, קבוצות הצלילה הן תמיד קטנות, מפוקחות ומלוות על ידי צוללני היכרות מקצועיים מטעם הריף עצמו.

לאילו גילאים זה מתאים?

כאמור, החל מגיל שמונה אפשר לשחות עם דולפינים. יחד עם זאת, במסגרת ריף הדולפינים צלילה מתאפשרת בגיל מעט יותר מאוחר, החל מגיל 12 בערך ובליווי מבוגר כמובן. אין הגבלה מבחינת הגיל, אך כן צריך להיות במצב רפואי תקין. במידה ולא ניתן לצלול מסיבות רפואיות, אז נמצאות דרכים אחרות כיצד לשחות עם דולפינים במקום וליהנות מהחוויה וממה שהם מציעים לנו. 

איך מתכוננים לקראת צלילה עם דולפינים באילת?

עוד לפני שתתחיל הצלילה שלכם בריף הדולפינים אתם תקבלו חליפת צלילה ואת כל האביזרים הנדרשים. מדריך הצלילה יעבור איתכם על הציוד הנדרש עבור הצלילה בריף הדולפינים ויסביר באופן מקצועי וברור על השימוש במכשירים, כמו למשל הנשימה באמצעות בלוני האוויר שעל גבכם. לאחר ההסבר תוכלו להתחיל לתרגל את הצלילה והנשימה מתחת למים בעומקים רדודים ובתוך זמן קצר תוכלו לצלול עם הדולפינים. 

כמה זמן הצלילה נמשכת?

משך הזמן של צלילה עם דולפינים בריף באילת הוא כ – 25 דקות, והעומק המרבי שתגיעו אליו הוא כשישה מטרים. אין צורך בניסיון קודם בצלילה עם דולפינים או בצלילה בכלל – החוויה תהיה דומה לזו של צלילה היכרות עם הדרכה צמודה ופיקוח מקצועי שוטף.

כמה עולה צלילה עם דולפינים באילת?

בריף הדולפינים מחיר הצלילה עם דולפינים עומד כיום על כ – 339 ₪. כאמור, חוויית הצלילה עם הדולפינים צפויה להימשך כ – 25 דקות, כשתקדים לה התאמת חליפת צלילה ומעבר על אופן השימוש בציוד הצלילה, למי שצריך. 

הצלילה בריף הדולפינים מתאפשרת כל יום מ – 9:00 עד 17:00, כאשר במתחם ריף הדולפינים פרט לחוויית הצלילה תוכלו גם לבלות זמן רגוע על הרציפים הצפים באזור השחייה של הדולפינים, שם תוכלו לראות את הדולפינים מלמעלה. חוף ים קטן ומגודר לצד אזור הצלילה עם הדולפינים באילת יאפשר למי שלא צוללים ליהנות מבילוי מלא הרפתקאות וכיף לחופי הים האדום. בריף הדולפינים מסעדה וחנות מזכרות.

לעשות את זה קבוע

מי שרוצה, יכול תמיד להירשם אל קורס צלילה באילת או קורס צלילה בתל אביבובעזרת הידע שהוא רוכש בקורס והכלים השונים שעומדים לרשותו, לצאת לצלול באתרי צלילה שונים, בארץ ובעולם, ולפגוש שם לא מעט דולפינים וכן חיות ימיות אחרות שאפשר לצלול איתן ולצידן. הדבר כמובן תלוי בהנחה שלא מדובר בחיות טורפות או חיות מסוכנות לאדם. 

איך מתנהלים עם דולפינים וחיות ימיות בכלל?

מדי פעם אנחנו שומעים בחדשות על דולפינים שנראים בחופי ישראל, מדובר על חיה שאיננה מסוכנת לאדם, בהנחה כמובן שמתנהגים ומתנהלים איתה בצורה טובה ונעימה. 

לכן גם חשוב במהלך קורס צלילה ובאופן כללי, ללמוד עם אילו חיות ימיות אפשר לצלול, כיצד יש להתנהג עם חיות שונות, איך אמורים להרגיש בקרבתן ומה יש לעשות עם פוגשים חיה כזו או אחרת מתחת למים. 

אין ספק שצלילה עם דולפינים בריף באילת, זו דרך טובה ללמוד כיצד להתנהג איתם, בין אם רוצים לעבור קורס צלילה ובין אם לאו.

על הכותב

דניאל אלוני

מדריך צלילה שחיי ונושם את הים כבר 16 שנים, דניאל בילה אלפי שעות מתחת למים ואת הידע שלו הוא חולק כמדריך קורסי צלילה באילת במגוון רמות: ממתחילים למקצוענים. בשעות הפנאי הוא פועל לניקוי החופים והים מפסולת ומשתף מהניסיון והידע שלו באתר marinadivers.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.